خالد صلاح

إيهاب جلال: شخصية الزمالك عادت أمام دجلة.. واللاعبون تفهموا أسلوبى

الأربعاء، 14 فبراير 2018 07:19 م
إيهاب جلال: شخصية الزمالك عادت أمام دجلة.. واللاعبون تفهموا أسلوبى إيهاب جلال





كتب عمرو جاب الله
إضافة تعليق

أكد إيهاب جلال، المدير الفنى للزمالك، أن شخصية النادى الأبيض عادت فى آخر دقيقة، مبديا سعادته الكبيرة بالفوز على دجلة فى الوقت القاتل بهدف فى الأسبوع الرابع والعشرين بالدورى الممتاز.

 

وقال إيهاب جلال خلال تصريحات صحفية: "اللاعبون عليهم ضغط نفسى كبير بالبعد عن المنافسة.. أهدرنا فرصا كبيرة ولكن هما هيتعودوا على الطريقة واحدة واحدة، لأنهم ماكنوش متعودين عليها".

 

وشدد إيهاب جلال على أن أخطاء فريق الزمالك خلال اللقاء كانت معظمها فى التمرير وفقدان نص الملعب فى الشوط الأول، موضحا أنه قال لكاسونجو: "ماعنديش مشكلة انه يضيع بس يعمل مجهود حتى لم ألومه بين الشوطين".. واختتم إيهاب جلال تصريحاته أنه يتمنى الوصول للأداء الذى يريده فى الفترة المقبلة.

 


إضافة تعليق



التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

طريقه إية !

الواضح انك فاهم نفسك غلط لا فى طريقة ولا يحزنون ! وادى دجلة كان ممكن يسجل زيك ولم يوفق ..اخرك كمان ماتشين !

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد

ونعم الإسلوب !

هذا الاسلوب هو ما ادخلك فى موسوعه جينيس للأرقام القياسية فهو اول مدرب كرة قدم في العالم يهزم من نادى فى نفس الاسبوع بفريقين لناديين مختلفين إنبى و الزمالك بسبعة أهداف !

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد سالم

فين الأسلوب

يبدو أن ايهاب جلال كان يشاهد مباراة أخرى اين شخصية الزمالك يااخى الله يسامحك انت ورئيس الزمالك ضيعتوا فعلا شخصية الزمالك خليتوا كل الفرق الصغيرة طمعانة تكسب الزمالك انا عايز أسألك سؤال ماذا فعل لاعبي الزمالك بعد إحراز الهدف كأنهم كسبوا ريال مدريد وتقولى شخصية.

عدد الردود 0

بواسطة:

سمير حسني

يا جماعه حد يفكره

ده الزمالك مش المقاصة مش ولا الرجاء. . . ويارب يعرف يعتي أيه نادي الزمالك

عدد الردود 0

بواسطة:

علي حسين

يا ساعه سوخه يا اولاد!

مقدار فرحتك وفرحة اللاعبين بالهدف يؤكد انك مدرب ابيض وهذا المستوي يرضيك طالنا إنك مستمر مع الفريق

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد محمود

يا رب مع فرحة الفوز الباهت تكون التصريحات متوازنة

مع هذا الكم من الفرص المؤكده لوادي دجله. . . تروا لو النادي الاهلي بمستواه الحالي قابل نادي الزمالك يا تري ماذا تكون النتيجة؟

عدد الردود 0

بواسطة:

ابو مصطفي

ربنا يسترنا زي ماسترك!

للاسف ولا جملة ولاخطة ولا لعبة .الكل يجري وراء الكرة ويشوط كيفما تكون ، فكرتني بلعب المدارس والشوارع!! ستر ربنا معاك هو من انقذك من هزيمة وفضيحة من الشوط الاول الي لعبة عمر السعيد قبل خمس دقائق من النهاية التي مددها الحكم لاربع دقائق لا اعرف لماذا .!! لا تتكل علي الحظ كل مرة .وخليك موضوعي في تصريحاتك!!

عدد الردود 0

بواسطة:

كابتن معتز

وفين باقي التصريح؟؟؟

والدوري لسه في الملعب... بس ياريت نقدر نغلب او نتعادل مع بتروجيت

عدد الردود 0

بواسطة:

كمال

مستوي الفريق

الفرحه بتاعت لاعبين الزمالك تدل ان عليهم ضغوط كبيره وكمان مستوي الفريق اتحسن عن بدايه الدوري أو السنه اللي فاتت واحده واحده بياخدوا الثقه وإيهاب جلال مدرب محترم ومن أحسن مدربين مصر . والاداء بيجي بعد الثقه

عدد الردود 0

بواسطة:

جميل جمال

دوقو ولو مرة ... وموتوا بغيظكم

كم لعب الاهلي الاف المباريات الباهتة وانهاها في الوق الضايع وقولتو عليه عظيم .. ومش مهم الاداء .. المهم ال ٣ نقط والاهلي بتاع بطولات ... عموما انا فرحان في الاهلاوية انهم ذاقوا الثلاث نقاط البيضاء بالامس.. نقطة نقطة نقطة.. .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة