خالد صلاح

الخطيب وترك آل الشيخ يجتمعان بعبد الله السعيد لحسم توقيعه

الثلاثاء، 13 مارس 2018 03:36 م
الخطيب وترك آل الشيخ يجتمعان بعبد الله السعيد لحسم توقيعه محمود الخطيب
كتب محمد عراقى
إضافة تعليق

يعقد محمود الخطيب رئيس النادى الأهلى وتركى آل الشيخ الرئيس الشرفى للنادى ورئيس الاتحاد العربي بعد قليل جلسة مع عبد الله السعيد صانع ألعاب الفريق لحسم ملف الحول على توقيعه ،فى ظل انتهاء تعاقده مع الأهلى بنهاية الموسم الجاري.

ويحضر حسام غالى الجلسة فى محاولة لتقريب وجهات النظر بين الطرفيين ، فى ظل تلقى عبد الله السعيد عدداً من العروض الخارجية فضلاً عن عرض الزمالك المغري.

واشترط عبد الله السعيد على إدارة الأهلى الموافقة على اعارته لأحد الفرق السعودية بعد انتهاء الموسم الجاري بحيث يحصل على نفس القيمة التى يشترطها للتجديد دون أن تتكبد خزينة الأهلى راتبه خلال الإعارة وذلك من ناحية، والحفاظ عليه داخل صفوف الفريق من ناحية أخرى ، فضلاً عن البعد عن التسبب فى حدوث فتنة بين اللاعبين حال الموافقة على طلباتهما المادية من خزينة النادى.


إضافة تعليق




التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

ابواحمد

تنويم

الاتنين دول بالذات حينوموا عبدلله مغناطيسيا ويصحي يلاقي نفسه ماضي وباصم وبكرة تقولوا ابواحمد قالها

عدد الردود 0

بواسطة:

وائل السيد

فليرحل عبد الله السعيد

ارجو الا يتم تجديد التعاقد مع الاعب ده لانه ناكر للجميل ومش هيعمل حاجة برة الاهلي زيه زي غيره كتير اللي مشيوا من النادي وافتكروا انهم اكبر من الكيان

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد منصور

فعلآ صح الصح

مفيش لاعب ما يتعوضش  لكن  فيه نادى  ما يتعوضش        بالسلامه يا   عبد الله  هتعرف الفرق   وانت براه       هتعرف يعنى ايه احترام ورقى فى التعامل       لما تلاقى حد يسمعك كلام مش هيعجبك       لما تبص فى الارض لانه كاسر عينك بماله         ساعتها  هتعرف  الفرق يا عبد الله        اللاعب اللى يلوى ويتشرط  بلاش منه              و الايام  هتعلمك.     الاهلى بمن حضر طول عمره يا .........  عبد الله.

عدد الردود 0

بواسطة:

amir

كدة بوخت اوى

مايصحش ياكابتن !!! الاهلى اكبر من كدة بلاش تعملوا فتنة الى عايز يمشى بالسلامة متصغروش النادى الى هذه الدرجة

عدد الردود 0

بواسطة:

ابواحمد

جالكم كلامى

جالكم كلامي أهو مضى من ساعة

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة



مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع
الرجوع الى أعلى الصفحة